Alla inlägg den 6 september 2011

Av Caroline Jakobsson - 6 september 2011 08:42

Kommer snart komma med en bättre uppdatering, jag lovar! Det har varit lite fullt upp, men nu börjar jag (förhoppningsvis) komma in i lite rutiner.


Jag beställde lite träningssaker i början av juli, men en av de grejerna tänkte jag  sälja OANVÄNDA såklart. Vad är det då?


Jo, sådana populära Compression/Kompressionstights som man kan köpa i Sverige för dryga tusenlappen. Tightsen är verkligen supersnygga, men de sitter (och ska ju sitta) tajt och jag brukar vanligen köpa lite större grejer! :)


Så, säljer dem helt oanvända för 500 sek. Ring mig, 070-591 01 11, eller maila vid intresse. De ligger i garderoben och väntar på rätt köpare :) Se bild nedan eller googla på Skins Compressions Tights. Tillhör Active - sektionen, dvs de ska användas i träning/tävling för att förbättra blodcirkulationen sägs det. Det finns annars också enbart återhätmningstights (Recovery).


   


Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards