Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Caroline Jakobsson - 4 oktober 2009 19:48

Igår blev det lite över 2 tim träning kondition på fm, sedan fix hemma (tvätt, städ osv), lite shopping och sedan tjejträff. Andreas var även ute med Ekita en sväng och jaktade. Jag hade tänkt följa med i dag, men vilket väder.... Vi har istället tagit itu med förrådsstädningen som skulle ha skett sedan länge tillbaka. Nu är 2 förråd urrensade och städade och gud vad skönt det känns! Bara det stora förrådet på vinden är kvar samt en eller två turer till Blåberget. När det stora förrådet är städat så kommer det förmodligen att finnas några "att slänga", några "att sälja" och några "att spara på annan plats" kartonger.


Så är ni intresserade av träningsprylar till billig peng, hojta till så kanske vi har något som passar!


Missa nu inte hem- renoveringsbilderna nedan Marina :)


 

Ekita har börjat att jakta lite smått efter att hennes sår är ihopläkta och fina. Det blev en kortare tur med Andreas igår. Såååå fin natur och såååå fin hund!


  

Några träningstjejer stötte ihop i en helt annan miljö, nämligen på Oscar igår kväll/natt. Jag och Bodil åkte hem relativt tidigt och lyxade till det med Sprite på Oscar, inte sprit alltså ;)

Av Caroline Jakobsson - 4 oktober 2009 19:28


Här kommer massor av bilder från tidigare års renoveringar. Två smågrejor kvar att fixa innan allt är komplett. Skulle jag göra om allt idag så skulle det bli en del förändringar, men det törs jag inte säga till Andreas!?


VARDAGSRUM

 

 




 




 




 




HALL

  


 



 



 



SOVRUM



  



 


 



 





KÖK


   



 



 



 



 




Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards