Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Lillvovven trivs

Av Caroline Jakobsson - 13 oktober 2009 21:49

Måndag:


Hem från jobbet + 1,5 tim jobb på kvällen i företaget. Däremellan har jag försökt varit med valpen så mycket jag kan. Andreas är den som har hand om Puma på dagarna då jag jobbar. Det blev med andra ord ingen träning, vilket kanske är lika bra då jag inte alls har samma tryck i benen nu alls. Vet inte om det är för kombinationen heltidsjobb med en hel del högintensiv träning på sista tiden och tidiga mornar. Alldeles snart ska jag lägga in en vilovecka och en lugn träningsvecka, synd bara att suget efter träning finns kvar så mycket. Det kanske dock blir ännu bättre av lite vila ;)


Tisdag:


Hem från jobbet och direkt skidgångsintervaller i Södra med tjejgänget som bara blir större och större :) Idag var vi 5 st och nästa veckan är vi 7 st om alla kan komma. Superskoj! Totalt blev det 4 vändor upp och ner för Södra idag, starkt jobbat allihopa!!! Nu sitter jag hemma med hundarna och eftersom Andreas skickade ett sms till mig idag att han åker redan imorgon bitti till Bruks har jag tagit ut halvdagar imorrn och på torsdag på jobbet. Jag jobbar alltså 11- 15 imorrn och kl 13 får jag hjälp med rastningen. Puma stormtrivs med Ekita och att lämna dem tillsammans hemma är inget problem alls, jag har inte hört ett enda pip när jag gått utanför dörren.


Se alla fina bilder nedan. Nu ska i kojs så jag kanske hinner köra ett cykelpass imorrn bitti innan Andreas drar till Bruks kl 8.00 Sen blir det mys med Puma och Ekita innan jobbet och em kommer sedan tillbringas med dom.


 

Jag vill gärna ligga nära Ekita säger Puma


 

Puma gillar Ekita starkt!


  

Här var det varmt och skönt!

 
 
Ingen bild

Jenny

14 oktober 2009 20:51

Å vad söt hon är Puma ....Ekita är fin hon också....vill träffa henne ...:-)! Kram /Jenny

 
Ingen bild

Caroline

14 oktober 2009 22:12

Det får du så gärna göra! Bara slå en pling. Kram, kram

 
Ingen bild

Kathmandu

19 oktober 2009 14:23

Hej, Kul för alla med lilla vovven, ser härligt ut och är nog bra med en kompis !
Ha det bra, och vi höres snart/ Nepal

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Jakobsson - 3 april 2012 05:30

Tiden går och nu redan är det april månad. Vad har då hänt sedan sist med långlopp och löpbandstest? Jo, bland annat har jag varit en vecka till fjälls i Ramundberget och haft det finfint fast med ändå närvarande stress. Varje dag blev det längdski...

Av Caroline Jakobsson - 1 mars 2012 09:56

Passa på att anmäl er till vintern sista teknikkurs i skejt: Lär Dig Skejta! (klicka på texten) Kursen passar både nybörjare och mer erfarna åkare då vi har olika instruktörer.   Min träning i veckan? I tisdags blev det intervaller med tisdagst...

Av Caroline Jakobsson - 28 februari 2012 06:30

Hej ni som ändå går in på bloggen med jämna mellanrum och läser. Självklart skulle jag vilja lägga ut lite mer berättelser och bilder om träning och friluftsliv, men ska jag vara ärlig har jag fram till sommaren ett enormt hektiskt schema med jobb oc...

Av Caroline Jakobsson - 5 december 2011 16:37

Jo, trots allt blir foten ändå bättre och bättre. Förra veckan kändes det varje steg jag tog, men nu känns det faktiskt ganska bra vilket ger mig en positiv framtidssyn. När jag har mycket i jobb och skola är det träning som hjälper mig ventilera och...

Av Caroline Jakobsson - 28 november 2011 06:00

Ja, vad ska man då egentligen skriva om när man har en tränings- och friluftsblogg och inte kan träna så mycket just nu...det är frågan. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar efter att få snöra på mig skorna och bege mig ut på en lång och lugn löpt...

Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards