Direktlänk till inlägg 15 december 2008
....som har det svårt att komma upp till Södra? Bilen fastnar, kommer ingen vart, förare arg, måste backa, bilar väntar bakom, flytta på er nu backar jag, måste ta ny sats, kommer ingen vart igen, måste satsa igen, kommer precis över krönet, dagens träningspass räddat! Puuuuh. Måste gruva mig en hel del innan jag tar bilen upp för alla sämre plogade vägar och branta uppförsbackar. Igår fick jag svart på vitt EN anledning varför jag har svårt att komma upp. Det är såna som H. Andersson som leker rallykalle med fyrhjulsdrivna bilar som sladdar bort all snö så jag måste åka med mina dubbfria hårda gummidäck på isade ränder som gör det extra svårt. Inte nog med att däcken är dubbfria och bilen är framhjulsdriven så måste jag åka på isränder dessutom ;)
Nää, på med mycket grus och sand och inga spinnande bilar som sprutar bort all snö som mina däck kan fastna på så kommer jag också kanske att kunna slappna av!
Dit upp ska man.....
Passa på att anmäl er till vintern sista teknikkurs i skejt: Lär Dig Skejta! (klicka på texten) Kursen passar både nybörjare och mer erfarna åkare då vi har olika instruktörer. Min träning i veckan? I tisdags blev det intervaller med tisdagst...
Jo, trots allt blir foten ändå bättre och bättre. Förra veckan kändes det varje steg jag tog, men nu känns det faktiskt ganska bra vilket ger mig en positiv framtidssyn. När jag har mycket i jobb och skola är det träning som hjälper mig ventilera och...
Ja, vad ska man då egentligen skriva om när man har en tränings- och friluftsblogg och inte kan träna så mycket just nu...det är frågan. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar efter att få snöra på mig skorna och bege mig ut på en lång och lugn löpt...
Klicka här för att komma till mitt företag
- Fystester
- Personlig träning
- Träningsuppläggning/rådgivn.
- Föreläsningar
- Kost
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||
15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 |
21 |
|||
22 | 23 | 24 |
25 |
26 |
27 | 28 |
|||
29 |
30 | 31 |
|||||||
|