Alla inlägg den 17 april 2009

Av Caroline Jakobsson - 17 april 2009 12:00

I veckan har det varit mycket plugg, två olika jobb (gymnasieplanering och eget företag) samt att jag varit på praktik på ett ställe. Känner att det verkligen är jag, men vill inte säga så mycket mer om det just nu offentligt.


Vilade i tisdags och lyckades på onsdagen få en släng av Andreas två- dagars krasslighet. På kvällen trodde jag nästan jag skulle bli sjuk, men det la sig ganska snabbt. Kändes tungandat och att jag ville torrhosta ur bröstet då. Ons kväll och tors har jag känt mig hängig och haft huvudvärk, men inget annat symptom alls. Avslutade gårdagen med en 1 tim prommis och sedan kändes det mycket bättre. Idag är allt finfint.


Nu väntar lite städ, pack och någon timme jobb innan bilen rullar till Storulvån med jag, Bodil, Chanida och Jenny. En riktig tjejhelg med massa toppturer dagtid och mys i stugan kvällstid. Bilder kommer sedan!


Ha det gott så hörs vi!


Ps. Nyss varit på simrehab med Ekita och hennes höftmuskulatur håller sig bra, ser helt symmetriskt ut och hon kommer högre i stretchingen. Kanske kan ge henne några korta släpp till hösten på jakten, det kan mycket möjligt gå :) Kommer dock att börja med korta släpp och inte alls överdriva. I sommar måste dressyren snäppas upp, men hur vi ska få bort klövviltet ur henne är en annan femma...



Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards