Alla inlägg den 2 april 2009

Av Caroline Jakobsson - 2 april 2009 16:56

På sön har vi, jag & Bodil, prel. bokat ett "lång"pass löpning. Med detta menas ca 2,5 timmar. Det är lite dumt att börja med så mkt längre nu när vi är ovana i början av löpsäsongen. 2 timmarspass har vi dock kört vid några tillfällen så detta blir aningen längre.


Såååå, frågan är: vill ni följa med några? Det kvinnliga könet har förtur :) Annars kör vi väl som vanligt jag & Bodil. Men bara så ni vet så sticker vi på sön.


I sommar kommer jag (och säkert också Bodil också) att köra ett 3,5 timmars som vi gjorde förra sommaren. Kanske 4 timmar också. Klarar man det är man bra härdad för fjällmarathon ni som funderar på det. Hoppas bara min kropp klarar av det utan att reagera allergiskt, för med skallen och hjärtat är det inga problems.


Nu ska fortsätta pluggas.


Bye

Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards