Alla inlägg under oktober 2008

Av Caroline Jakobsson - 1 oktober 2008 21:17

Klev upp tidigt, jobbade nån timme imorse. Därefter stack jag ut och sprang 35 min i regnet för att kolla knäet. Det fungerade utmärkt, nu återstår bara att se hur det fungerar i fortsättningen. Känner mig tyvärr lite rädd att träna igen p.g.a alla skador. Vill verkligen träna samtidigt som jag är rädd för bakslag så att jag inte kan träna ordentligt på länge. Svårt att beskriva, men har man varit i sitsen vet man hur det känns. Jobbade på mitt 25 % jobb på eftermiddagen och efter middagen blev det träning med Bodil. Bodil ville inte cykla ute i regnet så då hoppade jag med och körde vattenlöpnings- intervaller med henne. Blev brandbil idag....färgen i ansiktet alltså. Är helt lagomt varmt i vattnet för intervaller men skallen som är ovanför vattenytan blir helt klart överhettad. Vi körde trappintervaller, 1-2-3-4-4-3-2-1 min intervaller. Arbete:Vila= 2:1. Man får garanterat hög puls! Bara kuta på så fort man orkar i vattnet.


Imorrn måste jag lämna in fysik igen, sedan ska jag till frissan också. Vilken lyx! Ska försöka hinna träna också.


På fre morgon drar vi till Multi- SM (www.multisportsm.se), där Andreas ska köra med Niklas Karlsson. Jag assisterar det som behövs. Håll tummarna för dom!

Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards