Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Caroline Jakobsson - 9 juli 2009 11:35

Jag har tagit semester sedan länge för att åka till Norge på årets Tour de Romsdal (www.tourderomsdal.no)! Härligt, härligt såvida man inte prickar in en ny skada precis vid avfärd. Har nu på morgonen varit ute och sprungit i 1 tim och 50 min innan låååång bilresa på 8 tim. Tro på fasen att ljumsk- jäveln ska besvära mig en massa trots att jag tagit det cool- lugnt i veckan med träning. Jag som trodde jag var på G denna säsong och att skadorna börjat tagga ner sig. Så fel man kan ha.


Men lagen om alltings jävlighet ska alltid gälla för mig. Ähhh, nu åker jag och får se om även jag ställer upp på någon av tävingarna för träna det ska jag banne mig göra. Träna bort skiten kanske går när det inte fungerar att vila. Är så less och avundsjuk på er som kan ta träning för givet, det måste jag erkänna.


Jag ska iaf ta massor av bilder i Norge så titta in sedan får ni se vad otroligt vackert det är!

Ovido - Quiz & Flashcards