Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Caroline Jakobsson - 12 augusti 2009 22:28

Så lyder min tid på Sundsvalls Finest :

Lillhällom till Kovland skylten,se Anderssons blogg.


Efter långträning i lördags, skidgångsintervaller upp för Åreskutan i söndags och backrace uppför Södra i måndags (se vår träningsblogg) var benen något sega. Det blev en lång uppvärmning då jag körde för långt, men till slut hittade även jag till starten. Racet kördes i rätt vindstilla, dock var asfalten blöt efter regnet så benen var helblöta efter målgång. Jag körde på min nya Stevens lvg cykel med snabba hjul som Andreas har lånat ut till mig inför helgens Broarna Runt som jag tänkt köra. Tiden blev som sagt 12.11, men den ska putsas rejält. Det var inte så jobbigt pulsmässigt, mest att jag är ovan att köra snabbt i benen. Hoppas på stora förbättringar framöver. Bild kommer på cykeln också så håll utkik!


Det enda som irriterar mig fullständigt nu är mitt j*kla ben. Det gör ont i det när jag kör i gupp eller när jag sätter i foten hårt mot marken och jag tycker nu att smärtan sitter mitt på benet/framför benet, inte något bakom som det var i juni. Svullnaden har dock gått ner, men varför försvinner inte det onda. Grrr. Nån som har nån idé?`


Vill passa på att uppmana er att spana i vår nya träningsblogg och maila över lite tider till oss så vi kan fylla i våra smultronställen!


Nu ska sussas, tidig morgon väntar!

Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards