Alla inlägg den 21 september 2008

Av Caroline Jakobsson - 21 september 2008 14:44

Mkt plugg nu. Inlämning fysik 19.00 i fredags, därefter lite paus sedan bytte jag kursböcker och läste en timme till på kvällen. Igår blev det plugg morgon, sedan AI löpning med Bodil. Skrapade ihop 1 tim och 45 min på elljusspår och stigar runt Södra. Ett skönt pass! Efter det lunch på stan med mamma, syrran och syrrans kille. Sussi (min syster) drog till utlandet igår eftermiddag och blir borta i 3 månader denna gång. Hoppas du får det bra Sussi om du läser här :) Efter en kort prommis på stan med mamsen så cyklade jag hem och pluggade från 16.00 till 00.30 igår.


Idag var jag uppe relativt tidigt igen och pluggade lite innan Bodil kom förbi och drog ut mig på lite tröskelintervaller! Vi sprang mestadels uppförs hela tiden och det blev 8 st 4 min med 2 min vila mellan varje. Tittade därefter förbi MTB DM på nedjoggningen. Blev sugen att vara med, iaf där vi stod och tittade. Kände mig dock så osäker på banan då jag flera gånger varit där för att leta upp den men alltid åkt helt vilse. Vissa av stigarna däromkring är verkligen smala och tekniska och det svänger en hel del. Så jag struntade i det. Nu har jag suttit och läst någon timme (har läst klart faktiskt!). Ska nu kolla på en föreläsning på video, sedan blir det inlämningsuppgift för fulla muggar. Ska vara inne senast 23.59 och med allt jag haft i veckan så är jag som vanligt ute i sista sekund...


Imorrn ska jag ta ledigt faktiskt!!! Ska bara jobba 25 %, sen ska jag inte öppna en bok på hela dagen. Jobba lite med företaget borde dock vara på plats. När det gäller träning är det inplanerat intervaller på Balders på tis kväll. Kom igen och häng med några fler! :)


Nedan två bilder, en på mig och Ekitan, och en annan på mig från bergsmaratävling Vertex. Det andra fotot är från Vertex arrangörer. Kan ju vara passande med löpbild nu när jag kommit igång bra med löpningen. Blir dock ej mer än 4 pass i veckan, helst bara tre för visst har jag fortfarande löpallergikänningar...tyvärr...

Presentation

Mitt företag - boka mig/oss!

Klicka här för att komma till mitt företag

- Fystester

- Personlig träning

- Träningsuppläggning/rådgivn.

- Föreläsningar

- Kost

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Vård kirurgen 2010 !

Läs här om min hemska upplevelse på Sundsvalls Sjukhus kirurgavdelning

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards