Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Caroline Jakobsson - 10 maj 2009 11:33

Nä, nu är jag frustrerad.


Kände ju av knäet i torsdags kväll efter alla armhävningar på knä under uthållighets- styrkepasset (ja, man gör massor av armhävningar då). Vilade fre. Vilade även lör.


Testa jogga idag, men det gick inte. Känns som det bara blir värre för varje dag fastän jag vilar. Nu gör det ont runt hela knäet, känns som att knäskålen är intryckt i vävnaderna. Fy fan, just när jag tyckte träningen flöt på.


Men det närmar ju sig säsong så är ju dags för kroppen att börja strejka igen eller hur?


Nä, blir till att testa MTB senare idag och fungerar heller inte det så är det helt enkelt dags att bita i det sura äpplet och börja paddla hela veckan...Typiskt...nu missar jag massa viktiga löppass jag planerat.

Ovido - Quiz & Flashcards