Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Caroline Jakobsson - 10 juni 2009 18:25

Tvärnit....f*n...


Går ju åt rätt håll med min kropp, men fortfarande kommer inflammationsperioder. Jag kände av min fot redan i måndags kväll efter jobbet. Började bli stel under vä fot (tålederna/senorna tror jag). Eftersom jag inte trodde det var någon fara på taket då jag inte tränat förrän sön morgon så har jag inte skrivit nått. Man orkar ju inte klaga om alla småskador man får... I går, tisdag, var det sämre, men jag trodde ändå det skulle lägga sig. Benhinnan som jag oroade mig mer över känns helt okej nu. Idag, onsdag, var det som ett skämt när jag vaknade och skulle stå på foten. Rejält stel och molande värk och det gör ont bara jag vickar på tårna. När jag går får jag kliva antingen på utsidan av foten, på hälen eller böja tårna rejält uppåt. Allt annat gör ont.


Indalsledenloppet känns ljusår bort..Avvaktar ett tag innan jag lämnar återbud, de vet redan om att jag är ett osäkert kort. Under kan ju inträffa, men inte särskilt troligt eftersom det enbart blivit sämre. Helt sjukt hur det kan bli. Inflammationen slog till som vinterkräksjuka och trots att jag inte belastat den sedan sön morgon så blir det bara sämre och sämre, stelare och värker mer.


Just när allt började kännas bättre och bättre med träningen. J**la *kit!!!!!!!! Och vad stoppar dom i all antiinflammatorisk medicin. Jag måste då enbart få sockerpiller för vare sig värken eller något annat blir bättre av dem. Totalt verkningslösa.


Gratulerar till er som kan springa för nu är jag riktigt svartsjuk. Ska sluta klaga och ta bilen upp till Södra och rasta vovven för gå promenad är uteslutet. Grrrr. Sen får jag se om jag rastar cykeln, måste då sätta hälen på trampan för trycker jag ner framfoten gör det ont.

Ovido - Quiz & Flashcards