Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Caroline Jakobsson - 21 juni 2009 20:27

Skit, känner mig mer och mer krasslig.


Har idag tvättat och fixat, slöat och slöat, suttit på en brygga och skrivit träningsdagbok medan Andreas fick paddla i strålande väder...avundsjuk???? Näää, inte alls. Sedan tog jag mig en kort tur (med vanliga kläder) med tävlingskanoten. Ekita satt i mitten och när vi kom ut en bra bit så lyfte vi i henne i vattnet och så fick hon simma ungefär 2 * 5- 6 min in till land. Vi paddlade självklart bredvid henne.


Har också tagit Alvedon, men huvudvärken vägrar släppa. Känner mig oerhört hängig, ont bakom ögonen, ont i huvudet, men inget "vanligare" förkylningssymptom. Dock verkar det definitivt som att jag har nått skit i systemet. Undrar bara när skiten ska försvinna så jag kan börja träna igen. Kryper bara inom mig nu....


Vad jag tycker om människor som går dyngförkylda till jobbet? Ja, det får ni lista ut själva!

Av Caroline Jakobsson - 21 juni 2009 12:29

Här kommer lite bilder från kvällen igår hos Erica och Micke. Lägger också in en bild som Erica knäppt vid Boda Borg (på ledsna förlorare).

Det enda som varit dåligt med helgen är träningen. Ända sedan fre morgon har jag haft en konstig huvudvärk och varit tung i huvudet, igår fm var den borta, men den kom tillbaka under Boda Borgs sista timmar. Det har med andra ord inte känts så smart att träna på. Lika idag, så får se hur jag gör med träningen, om jag vågar köra eller om det blir hårdare till veckan. Hur det är med benhinnan vet jag inte ännu, men jag gissar att det inte är lysande eftersom det fortfarande känns ont när jag trycker på en viss punkt rakt på benet (ej bakifrån). Undra om det är benhinneinflammation för en stressfarktur kan väl inte bara uppstå så där pang bom??

Ovido - Quiz & Flashcards