Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Caroline Jakobsson - 17 juni 2009 22:13

Detta är resultatet av dagens fritid. Direkt efter jag kom hem från jobbet blev det i med middag och på med träningskläder.


Dagens grupp blev det största någonsin i mina paddelsammanhang, vi var hela 5 st som möttes upp vid klubbstugan i Fagervik. Väl ut var vi 5 st, sedan blev vi 4 st, sedan kom den 5:e ikapp efter sin simtur, sedan blev vi 3. Totalt blev det ett kortpass på ca 50 minuter, men med försnack och eftersnack kom jag inte iväg förrän ganska sent till gymmet. Där blev det mitt program från Idrottsmedicin som jag körde, men var inte alls på humör för styrketräning. Jag VILL SPRINGA igen!!!!


Imorrn blir det sista jobbdagen för veckan. Hade jag inte kommit hem så sent så hade jag klara funderingar på att köra ett intervallpass i simbassäng i morgon innan jobbet, men jag känner att jag behöver sova också. Det får bli prommis hem imorrn, sedan förmodligen skidgångsintervaller i Södra och därefter fika och tjejsnack med Erica! Vilka fullspäckade dagar :)


Hoppas också att jag snart kan komma igång med löpningen igen, är så fruktansvärt spring- sugen!

Ovido - Quiz & Flashcards