Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Caroline Jakobsson - 18 juni 2009 19:42

Idag var jag verkligen inte på bra humör när jag kom hem från jobbet.


Först och främst så började mitt knä göra ont när jag skulle köra benpress på gymmet igår. Trodde det skulle gå över, men det gör ont när jag går nerför trappor, uppför trappor och böjer knänet djupt. Men skitsamma, kan ju ändå inte springa nu för benhinnan, men tappar man lusten eller inte.....Fy bomben vad jag skulle vilja köra intervaller nu. De där skidgångsintervallerna känns inte längre lika smart att göra så jag tar helt enkelt en prommis med Ekitan idag och satsar på att träna bra över långhelgen istället.


Dessutom fick jag mig en annan törn idag. Jag kom på delad sista plats på jobbtävlingen vi hade. Det är absolut inget jag tycker är kul för jag gillar att plugga och gillar att kunna saker....kände mig bara liten och dålig och värdelös när jag kom hem. Efter att ha slappat själv i soffan ett tag så startade jag datorn och surfade lite. Kom sedan på att jag för tusan måste kolla på kurshemsidan igen för min senaste kurs jag läst från Högskolan i Kalmar/Kalmar Universitet. Jag var där på kursträff för ett tag sedan och det var jätteintressant. När jag var klar med tentan kändes det som att jag slarvat lite, men ibland kan man ha fel.


För första gången i hela mitt liv (jag har varit nära flera, flera gånger) fick jag maxpoäng på en universitetstenta! Jippi yey! Examinatorn skrev att han tyvärr inte kunde ge mig så mycket feedback (jag har tidigare bett om feedback på det jag gör) eftersom det inte finns särskilt mycket mer att tillägga. Gissa om det höjde mitt humör från regn till solstråle :) Nu blev jag glad igen, i alla fall gladare.


Nä, ska nog satsa på att få lite gjort här hemma innan Erica kommer. Ska städa upp, rasta Ekitan en kortis (det blir längre tur ikväll) och sedan bara ha egentid med mig själv.



Ovido - Quiz & Flashcards