Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Caroline Jakobsson - 25 juni 2009 20:37

Dagen idag har varit himla bra. Klev upp 05.20, åt en halv macka och stack ut på dagens MTB- pass 05.50 Cyklade ca 1 tim och 45 min uppe på Södra med Chanida. Blev ett bra och kuperat pass. Det var verkligen superhärligt att träna innan jobbet och innan den värsta värmen kom!


Därefter har jag jobbat hela dagen och till sist mött upp Bodil för en shopping- runda. Nu är jag hemma och sitter och funderar hur jag ska göra resten av dagen. Ska först och främst snabbstäda, därefter lurar jag på ett andra pass, så hääärligt med träning nu. Jag måste dock också packa för imorrn då Anders hämtar upp mig med flickvännens bil efter jobbet. Vi åker då bara hem och hämtar min väska för att sedan sticka till Åre på en 1 eller 2 dagars- tripp. Vad det blir får visa sig. Skulle också vilja hinna med ett löppass imorrn innan jobbet, men blir svårt att få in allt detta på 1 dag...


Jag får fundera vidare så hörs vi! Ha en trevlig helg allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards