Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Caroline Jakobsson - 11 juni 2009 22:36

I natt inträffade ett halvt under. Värken försvann i foten och den kändes bättre och bättre under hela dagen. Hoppet kom därmed tillbaka om start i helgen. Idag har jag till och med kunnat ta en prommis med Ekitan upp till Södra backen. Fungerar bra att gå, känns lite ömt emellanåt bara.


Så....om ömheten försvunnit imorgon ska jag ta mig en joggis med lite fartlek för att testa foten och benhinnan. Annars får det vara, då ringer jag återbud på en gång. Fungerar det eventuella passet bra så kör jag på lördag och hoppas att det inte kommer tillbaka. Låter som en fin idé va?


Veckans tragiska träning har sett ut enligt följande:

Lör: Tävling Iggesundsmilen (se nedan)

Sön: Löp AI 60 min, fick avbryta då p.g.a ont i ena benhinnan

Mån: Rodd 15 min, Cykel 20 min och styrketräning ben och mage på gym

Tis: Cykelintervaller 10 * 1 min, totalt pass med uppvärmning och nedvarvning 40 min

Ons: Vila (sån himla värk i foten, inte bara ont när jag gick)

Tors: Cykel MTB landsväg 65 min


Kör jag inte tävling på lördag blir det ett långpass MTB, och sen ska jag passa på att träna ner mig under helgen.


Nu ska sussas så veckans sista jobbdag orkas med! Natti natti.


Ovido - Quiz & Flashcards